چگونه می توانم از کراتینین از بدن من خلاص شدن از شر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم از کراتینین خلاص شدن از شر از بدن من؟ در واقع، ما نمی توانیم از شر کراتینین خلاص شدن از شر از بدن ما کاملا، ما فقط می توانید سطح بالایی از آن را کاهش دهد. چرا که، آن را یکی از محصول متابولیسم عضله است، بنابراین تا زمانی که شما سوخت و ساز بدن عضلانی، وجود خواهد داشت کراتینین در بدن شما وجود دارد.

سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، آن است که توسط اختلال کلیوی ناشی از. تحت شرایط عادی، کسانی که زباله های اضافی مانند کراتینین توسط کلیه مرخص خواهد شد، پس از کلیه را اشتباه می رود، آنها نمی توانند دفع کردن به موقع، در نتیجه به سطح کراتینین بالا تشکیل می دهند. بنابراین راه را برای آن پایین تر است برای تصحیح اختلال کلیوی است.

چگونه برای اصلاح اختلال کلیوی؟

در مورد درمان های سنتی، پزشکان Hormonotherapy در مراحل اولیه بیماری کلیه یا دیالیز در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی توصیه می شود. هر دوی آنها می تواند کیفیت زندگی بیمار در برخی از درجه بهبود اما آنها می توانند پیشرفت این بیماری را متوقف کند نه به ذکر اختلال درست کلیه است.

طب چینی به عنوان یکی از درمان های جایگزین اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی، در اینجا من ذکر است یک تک نیست، آن یک سری از روش های درمانی است. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند مشکلات کلیوی به سرعت و به طور موثر حل کند. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

بنابراین از بالا ما می توانید ببینید که ما نمی توانیم خلاص شدن از شر کراتینین از بدن ما است، اما ما می توانیم سطح کراتینین بالا از آن با کمک طب چینی را کاهش دهد. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1400.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، کراتینین در بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: